Always and forever

såg ni vad min sötnos hade skrivit om mig på sin blogg? ---> Anna Min gullegris.
Har aldrig träffat någon som dig, du och jag är väldigt lika men samtidit jävligt olika. Jag tror att det är de som gör att du och jag går så bra ihop. Du kan resa mig upp hur jag än känner mig, du gör mig glad. Vi kan göra världens tråkigaste dag till rolig! Våran humor är bäst, även fast ingen kanske förstår sig på den. Haha!
Men jag hoppas att du kommer vara min närmsta vän även när vi är nittio och sitter hemma och stickar tröjor till våra barnbarn. Hoppas att vi sitter där tillsammans! Haha! LOVE YOU MY DARLING!

Här är bilden hon gjort <3


Kommentarer
Postat av: Annabanana

Å vad du är gullig <3 på verandan i våra gungstolar ska vi sitta och sticka och prata om här dagarna om 60-70 år, det vet du gumman! <3

2012-02-17 @ 21:44:44
URL: http://nekolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0