LOVE THIS

Jag var smart i November och tog lite formbilder hittade dom igår. Och vilken skillnad alltså, jag kan inte fatta jag såg ut så? Och att jag lät mig själv se ut så & må så. Är så glad över att jag har tagit tag i det här nu, har den balansen jag har mellan kost och träning nu och att jag mår så jävla bra över det!
Man ser folk som kämpar men kommer ingenstans, jag kämpade, tyckte att det tog sååå lång tid. Ingenting hände. Ingenting yttre bara inre, jag kände mig gladare. Ingenting hände på vågen till en början, men det gjorde ingenting för jag hittade glädjen i träningen, mjölksyran i kroppen, kicken efter de grymmapassen och utan att man märker det så rann fettet av en, måtten blev mindre och jag mår bättre än någonsin!
 
JUST KEEP GOING AND YOU WILL GET THERE!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är den största skillnaden gällande maten som du gjort? Och hur började du träna (dvs, började du bara med pass och sen gick över till gym osv.)? :)

Svar: Gällande maten, ändrade jag allt. Började med gym och promenader. Kommer berätta mer i ett inlägg senare :)
thecloseup.blogg.se

2012-08-08 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0