Sluta med & Börja med!

God morgon på er! Nu när jag har blivit så duktig med båda mat och träning. Både jag och Anna har förändrat våra liv. Det går inte utan träning, jag MÅSTE träna. Måste ut och röra på mig, går inte att sitta ner dag ut och dag in. Och jag är glad att jag kommer över tiden då träning var "tråkigt och jobbigt". Nu mår jag bättre, jag ser resultat och jag kan göra så mycket mer. ÄLSKAR DET! Jag känner mig starkare och snyggare än någonsin! Och mer kommer det att bli, jag har som sagt ingen speciell vikt att nå. Kommer aldrig sluta träna bara för att jag når dit jag vill. Jag tränar för att må bra, och att jag bara blir snyggare är ett plus.

Och nu när jag ändrat mycket av mitt liv, dricker mycket mindre, tränar, äter bra mat och ska snart sluta röka så tänkte jag gå lite längre. Känns jobbig att skriva ut det här och att det kommer bli så jävla jobbigt att ändra.. Detta är mitt största beroende och det ska bort! NU! Men jag kan byta ut mitt beroende till någonting bra och jag hoppas att det funkar!



Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Celsius är faktiskt riktigt goda, du kommer nog klara det bra! Annars kan du ju dricka sockerfri redbull, om du vill sluta med dom pga kalorier och socker? Den sockerfria är minst lika god :)



Du är så jävla grym som lyckats förändra ditt liv till ett hälsosamt liv, du är en stor motivation för oss som läser :)

2012-04-01 @ 11:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0