SKITBAJSFUCKINGHELTJÄVLASKITSLUT

haha, kom precis en efter en löpningrunda. Puuuuh, heelt jävla slut. Jag tog i som fan och sa verkligen åt mig själv att fortsätta och det gjorde jag! :) Jag har ju sämst konditon pga rökningen, men det fick faan inte stoppa mig!

Träning denna vecka (hitills)

Måndag: 90min (boxning 30min, powerwalk 60min)

Tisdag: 60min (kondition på gymmet)

Onsdag: 60min (kondition, styrka armar)

Torsdag: 30min (löpning)

Sammanställning 240min. Mitt mål den här veckan var 300min, men det kommer nog bli mer träning än så!








Nu när jag kom hem så fick jag en inbjudan tilll ett ganska intressant evenemang ;) Berättar mer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0