BLACK BURN<3

  • Den kraftfullaste fettförbrännaren på marknaden
  • Extrem ökning av den basala ämnesomsättningen
  • Ger energi och motverkar hunger
  • Bränn bort upp till 2kg/vecka
  • Få fram magrutorna!

Black burn har jag tagit i en vecka nu och tänkt berätta lite om dom. Det är kapslar som man tar 2st 3ggr dagligen. Jag har börjat med att ta 1st 3ggr dagligen då att jag hört att de är ganska starka.
Jag fullkomligt ÄLSKAR dom, de får verkligen 5 utav 5 av mig. Man tar dom 1 timme innan frukost, lunch och middag och tar bort hungern och suget totalt. Man får i sig minimalt av maten och man är inte ens sugen utav den. Man får en enegi som heter duga, det går inte att sitta still. Man måste röra på sig.
Det är 120caps i en burk och de kostar 349;- Värt varendra krona! Jag var väldigt skeptisk till en början men de är verkligen bra. Speciellt för dig som vill minska dina portioner och sluta med småätandet.

Kommentarer
Postat av: :)

Vart köpte du denna? Och är den ofarlig att äta?:)

2012-05-09 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0