Nothing tastes as good as skinny feels!

Godmorgon, bloggade inte igår för jag var heeelt slut. Låg bra hemma och kollade på film..
Igår bestämde jag och Jennifer att vi ska börja med ett litet projekt. Haha, helt galet kommer det bli. Det kommer defenitivt göra bloggen bätte ;).
Jag måste köpa laddare till min systemkamera, börjar bli ganska trött på alla tråkiga cam bilder. påminn mig!

Hade skit kul hos Anna i fredags, hade en liten tjejkväll med vin och annat skoooj.



- Jag som smalast, hatar bilden och hatar den tiden. Jag mådde skit, åt ingenting, drack alkohol hela tiden, tränade som en galning. Bilden är tagen från nyår och jag kommer ihåg att jag tycke jag var så äckligt fet den dagen.. ? sjukt förfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0