It´s so fucking worth it

Hej alla glada! Kom precis hem ifrån jobbet. Fick mig en glad överraskning när jag gick ut från avdelningen. Tim stod där och skulle köra mig hem :) SÖTIS!
Aja, är som vanligt heelt slut. Men det beror nog på att jag fort. är sjuk och att jag inte äter någonting typ. Inte så bra för kroppen men det snabbaste sättet att gå ner i vikt på. Den här dieten ska jag hålla i två veckor sen blir det att träna gärnet och äta bra mat!
"dieten" innehåller inge bröd, pasta, ris, potatis (alltså snabba kolhydratet) Äter ingenting till frukost håller mig mätt på kaffe och citronvatten. Till lunch äter jag en frukt och lite mat, till middag dricker jag min shake och kanske tar en till frukt om jag verkligen behöver!
Det har gått skit bra hitills, började i måndags. Menmen KICKING AS BODY HERE I COME!




- the pink shake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0