Svar på tal

Kom precis hem ifrån jobbet. GUUUD så skönt! Vilket kaos det har varit, herregud. Haha fan mer skitsnack på jobbet än vad det någonsin var i skolan. Haha, sjukt! Aja, känner verkligen att jag kommer mer och mer in bland personalen och klarar av jobbet på egen hand, vet hur rutinerna går till, osv. Känns jätte bra, snart kommer lönen också. den lär ta slut lika fort igen, haha! Ska inhandla massor med julklappar, sen blir det att börja betala räkningar nu också. Vissa tycker det suger verkligen, men det känns skönt att inte behöva leva på mamma längre!

Aja, fick en rolig kommentar på inlägget om att jag saknar sommaren. Tjejen som skrev var såklart anonym, hon skrev: Palla lägga ut bilder på bara dig, du är fett fuuuul. Nått i den stilen, haha för det första vet jag att jag inte är ful och för det andra så är det ju trots allt min blogg? Så det är nog inte så konstigt att ni får se en massa bilder på mig. Haha folk är patetiska? Vem orkar lägga ner tid på sånt, att klanta ner på andra för att känna sig bättre själva?




- kiss my FAT as bitch! OMG, im georgeous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0