Fixar & donar

Har precis testat nyårskläder, vad jag ska ha på mig. Skor, nagellack, accosearer och väska. Jag kommer vara helsvart förutom lite glittriga skor och så ska jag köpa en glittrig kuvertvästa från hm i morgon. Men jag kommer fort. vara snyggast! Hittade en topp hemma som jag verkligen vill ha, men man vill ju ha nått nytt till nyår. Men det får bli så här, för det blev grymt snyggt. Sen nu har jag testat mitt nackelack och läppstift mom dem är i samma nyans till julafton. Och det funkar ju rätt bra, eller? Älskar att ha röda läppar till den hårfärgen jag har, sjukt snyggt!

Mamma & hennes kille har precis varit och köpt julgran, så ikväll är det pyntning och massvis med julmys som gäller.




- sneek peek på nyårsoutfit



- det börjar arta sig ;)



- det passar ändå rättbra eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0