Dagens måltider!

Har typ inte haft någon matlust i överhuvudtaget idag men har försökt att få i mig lite efter som att då förbränner man lättare. Har såklart druckit massor med kaffe och citronvatten som också gör att förbränningen går lättare.
En macka till frukost med keso på, det enda jag kunde få i mig.
Till lunch var det julbord på jobbet, åt köttet men inte potatisen.
Till Mellanmål, 2 knäcke mackor med kalkon.
Till middag vart det stekt kycklig med grönsaker och en klick phiadelfia ost till.
Som sagt kosten går bra, det går nästan att äta all mat utan att bli fet. Men i rätt mängd!




- På jobbet, och bilder på min middag. Sorry för de suddiga bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0