Bildbooooomb

Guuud vad jag saknar sommaren! Kollar tillbaka på lite bilder från när familjen åkte tillhunnebostand, en bit utan för göteborg. Vi hade så himla mysigt, åkte till liseberg, solade, badade och bara tog det lugnt.
Nästa sommar är det party som gäller, om det blir som jag vill åker jag och lite kompisar till våran lägenhet i spanien. Sen vill jag åka till bödacamping. Sveriges största, skulle vara så himla kul. Men vi får se hur det blir med som sakerna..
Här är en bildbomb iallafall,





















- skitmysigt ställe! GUUUUUD vad jag saknar min systemkamera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla att du bara lägger upp bilder på dig! feeeetttttt fuuuuul

2011-12-14 @ 19:40:16
Postat av: snyggamanda

Hej Anonym, varför jag bara lägger upp bilder på mig är för att jag är så himla snygg! :) Och trots allt så är det ju en blogg om mig? eller?

2011-12-15 @ 17:54:46
URL: http://thecloseup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0