19 december

Godmorgon på er, har ni saknat mig? ;)
Sitter här och försökter piggna till med kaffe medans jag sminkar mig. Den här veckan är det jobb och julklapps inhandling. Jag har så himla många att köpa till, måste typ skriva upp alla så att jag inte glömmer någon? haha!
Aja, har inte bloggat i helgen för jag har haft mycket att göra. I fredags var jag ju med Anna, träffade lite annat folk också. Vi hade skit kul som vanligt. Sen på lösdagen var jag ganska seg, men det blev en lugn kväll hos min pojkväns mammas kompis med middag och lite julmys. Igår så myste jag med pojkvännen, gjorde julgodis med hans mamma och kollade bara på film.
Julkänslan börjar komma mer och mer ju, känner ni inte det? Det har ju kommit lite snö på backen också! Hur glad? så JÄÄÄVLA glad!



- latte maccihiato är goodast!, bara 86 kcal. I en vanlig är det typ 300? Greaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0